torsdag 2. august 2012

På nattbordet

...står den fineste lykta...


De snille brødrene mine ga meg den største Holmegaardlykta til dagen min. Nå har jeg alle tre - jippi. De er både tøffe og elegante på en gang. Den store står på nattbordet mitt, mens de to andre står på gubbens side. Er litt nervøs over det etter som han har en tendens til å dunke borti ting, men jeg tar sjansen ;)

Jeg fikk enda mer fint med de to gode guttene, og det skal også få kaste glans her på bloggen, men i morgen må jeg bare vise en forlengelse av dette bildet. Jeg har nemlig kjøpt 30-årsgave til meg selv også.
Finner alltid en unnskyldning. Haha.

Håper du har gode dager - og tusen takk til alle som har lagt igjen så koselige kommentarer til meg!

1 kommentar:

Frk Elton sa...

Grattis med dagen :) Så heldig du er, de lyktene er så fine :)

Ha en flott kveld!

Klem