søndag 5. august 2012

Min nye Kmix

...kjøkkenmaskin fra Kenwood er herved innviet...


Hva er vel bedre enn å gjøre det på feirens siste dag og med masse sport på tv`n?
Først ut er United mot Vålerenga på Ullevål. Jeg skulle helst ha vært på tribunen, men vi satser heller på en tur til England til høsten - og da er det Old Trafford som gjelder :)


Senere idag følger både OLsprint med Bolt i spissen, Norge - Spania i gruppespillet i håndball og litt Tippeligafotball. Jeje, sport på tv`n sa du? Du kan tro jeg får det med meg :)


Jeg er forresten megafornøyd med Kmixen min. Den er utrolig flott å se på og ser ut til å funke meget bra. Ja, nå er den kun brukt til bolledeig foreløpig da, men den testen er i alle fall bestått. Kjøkkenmaskinen er 30årsgave fra de snille foreldrene mine.


Vel, nå er vi kampklare her i hus. Kanelsnurrene er kommet på bordet og yngstebror er snart på vei.
Kjekt - en finfin avslutning på ferien det.

Ønsker deg som er innom en super søndag! :)

2 kommentarer:

små gleder sa...

Hver gang jeg står med hendene fulle av klissete gjærbakst tenker jeg at en kjøkkenmaskin må være toppen av lykke! Men når man ikke har benkplass til å sette den på, så falmer drømmen fort. :) Men jeg må si at resultatet av baksten din ser helt fantastisk ut!

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Ønsker deg en fin uke, det blir vel litt av en overgang etter ferie kan jeg tenke meg! Du får ta det pent i begynnelsen og øke tempoet forsiktig;)

TorilFN sa...

Wow.. den var jo helt nydelig!
Inspirasjon til å bake det! ;)

Kjekt å besøke deg igjen, har
gått i ett i det siste, lite bloggtid :)
Komisk at du syns jeg bør hekle
en matchende puff!! Det har jeg
nemlig allerede begynt på! ;) hihi..

Når det gjelder den følger knappen,
så har vi andre mulighet til å legge
deg til i vår bloggrull og være din
følger, hvis du legger den inn på siden
din :) (legge til gadget under "utforming")
Hadde vært supert å fått oppdatering
hver gang du kom med et nytt innlegg! :)

Ha en GOD dag, snuppa!