torsdag 30. august 2012

Har du sett

...for noen skjønne puter...


Jepp, en flokk herlige puter fra Kremmerhuset er flyttet inn under trappa. Jeg har ikke fått det som jeg vil under der helt enda, men det ser da rett trivelig ut under her med disse skjønningene på plass.


Mitt lille prosjekt under trappa var nemlig så enkelt og orginalt som litt ommøblering.
I det lille hjemmet vårt søker jeg stadig etter å utnytte plassen best mulig. Nå er gjestesengen flyttet under trappa og fungerer både som hvilested og sitteplass for dem som har problemer med å få på seg skoa stående ;)

Et pledd (også fra Kremmerhuset) gjør det pent å se på og skjuler også noen "bedrollere" med ting vi ikke trenger nå. Nå som senga er flytta fra gjesterommet har jeg frigjort mye plass der inne og rommet er klar for forandringer. En dag, en dag. Her kan du se hvordan det såg ut under trappa før.

Dårlig med innlegg fra meg for tiden, av ulike årsaker, men jeg synes det er kjempekoselig at noen likevel titter innom og legger igjen fine ord til meg. Det varmer!

Ønsker deg en fin fredag. Husk - helgen er nær! :)

3 kommentarer:

Har en drøm... sa...

En herlig putesamling ja;)
Er jo bare herlige de med dyr på ♥

Ha en fin fin fredag - den aller beste dagen i uken!!

KROnPRINSESSENE sa...

Flotte puter, bilder og blogg :)
Legger meg til jeg!
Takk for den fine kommentaren inne hos meg :)
Ha en fin helg.
Klem May Helen

Har en drøm... sa...

Heihei, og Hurraaa!!
Du vant ja, gøy det:))

Send din adresse til line@frue.no, så kommer det gave i posten:)

Ha en fin lørdag:)