tirsdag 7. august 2012

Gult er kult

...freshere farge skal man lete lenge etter...


Sånn egentlig er det blå som er min farge. Jeg elsker blått, men det går mest igjen i joggesko og klær
- i tillegg til at bilen min har den fineste blåfargen. Men når Maja med bloggen Fabelaktig sier vis meg din farge velger jeg ikke blått, men gult.


Gult er blikkfang. Det pirrer nysgjerrigheten - i alle fall min. Det er en sterk og mektig farge. Noen klarer den bare i små doser, men gult trenger heller ikke den store plassen for å markere seg! ;)


Gult er for meg så mye mer enn bare påske. Fargen gjør meg glad og jeg synes blant annet at det er den fineste sommerfargen. Gult setter andre farger i skyggen, men får deg også til å stråle.
Finnes det f.eks en finere farge mot sommerbrun hud?


Gult gjenspeiler også litt av personligheten min føler jeg. Jeg er gul - blid, sprudlende og energisk. Stort sett. Dette er mitt bidrag til Majas utfordring denne måneden - gult er kult!
Har du en spesiell farge som faller ditt hjerte nært?

Ønsker deg som er innom en strålende kveld :)

15 kommentarer:

Hiltonfruen sa...

Hei på deg!
Fant deg hos Fabelaktiv:)
Jeg liker også gult og har samme farge i mitt bidrag:)
Virkelig flotte detaljer du viser.
Lagt meg til som følger av bloggen din og gleder meg til fortsettelsen:)
Klem Monica.

lek med Kontraster sa...

NYDELIG!!! Jeg ønsker meg virkelig den gule vasen. Nå, etter å ha sett ditt bidrag, ønsker jeg meg den bare enda mer :) Lykke til i utfordringen!

En finfin onsdag ønskes!

klem
Vigdis

Fabelaktig sa...

Hei min fine bloggvenn,
det er så herlig og se at ditt bidrag. Vakker farge, gult er så i tiden og bildene dine - oh my god, så lekkert! FLINKE DEG!

-Maiaklem

TorilFN sa...

Jippi, nå er jeg følger!! ;)

Så utrolig fine bilder!
Knallfint stylet.. Flinka!

God onsdagskveld til deg :)
Klem, klem, klem!

små øyeblikk med cams sa...

Hei! Så glad jeg oppdaget deg, legger meg til som følger her inne :) Gleder meg til å se mer til deg fremover!
Nydelig bidrag, herlige gule detaljer :)
Ta gjerne turen innom meg hvis du har lyst, har en fin give away gående nå hvis du vil delta? ;)
Klem Camilla

mimmi-leone sa...

Fine bilder! Gult er en flott farge, men kanskje en farge vi bruker lite i interiøret. Den passer iallefall fint i rom for læring.

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Klem

Camilla Kittilsen sa...

Flott bidrag og en nydelig blogg :)
Legger meg til som følger.
Ha en fin helg :)

Klem fra Camilla

Frk Elton sa...

Utrolig fint -for ett bidrag!! :)
Har aldri blitt helt fortrolig med gult, men har merket jeg forsiktig liker det mer og mer.
ENDA mer nå etter å ha sett bildene dine!
Utrolig flott altså!
God helg til deg!

Klem

Har en drøm... sa...

Kult er veldig kult, helt enig!!
Og jeg har endel smådetaljer i denne fargen selv - digger:)
Flott bidrag, lykke til:)

La meg til som følger jeg, flott blogg!!

teresebfoto.com sa...

Så stilig! Du tar så fine interiørbilder - Rent og lekkert og med fine utsnitt!:)
Tusen takk for fin kommentar på bloggen min, heller nok mot fargebildet jeg også:)
Ønsker deg en fin fin start på uken

Klem

Susanne /Hus på Rophus sa...

Så flotte Bilder!!
Gult er kult!!
Selv syntes jeg tidligere at gult hørte kun til påske, men når jeg har et hus som er stort sett hvitt og svart inne,
ser jeg at jeg liker godt gult og andre farger.
Frisk farge som gir masse energi.
Takk for flott kommentarer!!
Ha en fin kveld!

Renate sa...

Så herlige bilder! Gult er virkelig en kul farge! Skulle hatt litt mer kult her hos meg :)
Koselig at du tok turen innom bloggen min! Fin blogg du har!!
På gjensyn :)
Klem

sivknivklestativ sa...

Herlig samling, er stor tilhenger av glad fargen gul jeg også :D

Natalie sa...

Så fint bidrag og så bra skrevet! :) Gult er kult og så fine saker du har! Klem til deg.

drudeblaa sa...

Du fikk meg til å synes at gult er stilg. Flotte gule ting hos deg. Min yndlingsfarge er blå. God helg. D