torsdag 16. august 2012

Det er så deilig

...å kunne nyte måltidene på altanen om dagen...


Idag måtte jeg frem med Green Gateserviset når desserten skulle nytes i sola. Jeg har nevnt det før og sier det igjen - har du ikke smakt "is & bær" sammen altså må du prøve det snarest.
Helst før solen forsvinner ;)

Verdens enkleste spisetiljegsprekkerdessert:
Jordbæris, jordbær, bringebær, blåbær og Troikabiter i en herlig miks.

En dag igjen til helg folkens og gjett om fotballhjertet mitt gleder seg.
Premier League 2012/2013 sparkes i gang på lørdag - jippi!
Noe spesielt du gleder deg til i helgen?

3 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Nam, DET så godt ut ja!!
Og så fint dekket:)
Vi må bare nyyyte de siste krampesommerdagene ♥

Premier League ja, da er TV'n her i huset opptatt fremover skjønner jeg, hehe, har en mann og en sønn som er fotballgale!
Datteren og foressten, toppscorer på laget og sonespiller, men ikke like ivrig på og se det på TV:)
Man kan kalle meg en skikkelig fotballmamma:)

TorilFN sa...

Mmm.. Det så digg ut!
Herlig at sommeren endelig er her! ;)
Snart helg også! Jippi!
GOD klem til deg :)

mimmi-leone sa...

Green gate har så mye nydelig, og det som var oppe i bollene så virkelig godt ut!

Ønsker deg en flott helg!

Klem