søndag 29. juli 2012

Restelunsj

...og noen av de fine gavene er allerede tatt i bruk...


Rosendal er hverdagsserviset vårt, men tas også frem for de større anledninger. Det er så klassisk og pent - passer til alt. I går fikk jeg serveringsskåler i ulike størrelser og flere krus. Gubben elsker disse krusene. Han må helst ha hank på koppene, og disse er supergode å holde i.


Brødskålen fra Erik Bagger er også gave. Ja, ikke gave fra selveste Erik Bagger altså (hihi). Synes de er superfine. Tror jeg må ha flere slike. Tar seg bra ut på bordet :)

I dag kledde jeg håpefult av meg og slengte meg på solsengen. Etter 10 minutter sa sola takk og farvel.
Skal man da juble for de 10 varme minuttene eller skal man grine over håpet som ble slukket omtrent før det ble tent? Sukk.

Jaja, it`s my birthday anyways!!
Ønsker deg som titter innom en strålende søndag :)

3 kommentarer:

elinAnita (eddas) sa...

Flotte gaver.Jeg har også middagstallerker krus,kopper og masse fra Rosendahl.Har samlet i maaaange år og er veldig gla i det.Tidløst.
Lyktene mine er et bruktfunn ,som mye i dette huset:)Vet ikke hvilken leverandør de kommer fra heller...
ha en fin kveld
klemklem

Fabelaktig sa...

Hei søteste :)
Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

Rosendahl er klassiskt og fint ja :)
Nydelig bordekning :) Hvor er den lille rosa vasen fra, såå elsk!

Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
Finfin ukesstart til deg, søteste!
Klem Maia

Sommerjenten sa...

For et nydelig bord du har dekket! Lekkert! :) Superfine bilder!

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Hyllen er kjøpt i interiørbutikken bolina :) Min favorittbutikk :)

Ha en fin kveld!

Klem Lene