torsdag 26. juli 2012

I dag kom

...endelig Ommagiovasene jeg hadde bestilt...


Her i Ålesund finner jeg dem ikke noe sted. I Trondheim trålte jeg butikk etter butikk, men ingen av butikkene hadde dem igjen i hverken sort eller gult. Litt skuffet dro jeg hjem uten vaser. Jeg var derfor ikke sen om å klikke meg inn her når jeg kom hjem!

Snille gubben hentet pakken på posten i dag. Jeg plukket noen blomster (ugress) rett utenfor døren og vips - nå står vasene så vakkert i stua vår. Nydelige :)

Takk for at du titter innom meg - ha en finfin kveld!

2 kommentarer:

Myke minutter sa...

Elsker Omaggio, har en liten svart og hvit vase selv :) Ha en fabelaktig fredag :) Klemmer

sivknivklestativ sa...

åååå de vasene er så stilige. Ønsker meg sånner jeg også :D Lekre brownies i innlegget under. Takk for koselig kommentar på bloggen min, det setter jeg pris på :D