søndag 29. juli 2012

Hipp hurra

...for meg som fyller 30 år i dag...


Dagen ble feiret med familien lørdag. En koselig kveld med god mat og drikke. Noen manglet og var sårt savnet, men sånn er jo det alltids. Når jeg var yngre måtte jeg som regel vente med bursdagsfeiringen til ferien var over. De fleste var jo bortreist på dagen min ;)


Jeg fikk så overveldende mye fint i dag. Spørs om det ikke må bli noen visefremalledeflottegaveneinnlegg fremover. Hehe. Det er jo så kjekt med en slik dag som bare er din egen. Og så får man jo gitt så mange gode takknemlige klemmer ;)


Knipset noen bilder av bordet i en fei før gjestene kom. Det gikk i grått, hvitt og rosa denne gang. Et helt enkelt bord med søte små rosa servietter, brudeslør i hvite og rosa vaser og selvfølgelig Wik & Walsøe serviset mitt vårt.

Nå har klokken bikket tolv, og vel så det, og i dag er den egentlige dagen min. Dagen blir nok feiret på sofaen med min kjære, og kanskje en fotballkamp eller to på tven :)

Glad hilsen fra et veldig takknemmelig fotballhjerte!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen idag! Tida har gått så fort, Lene.... rart å være mams til en 30-åring :)
Varm takk for en flott feiring igår kveld - koste meg veldig! Ha en fin dag idag også, og kos deg med alle de fine gavene du fikk! Klem :)

Anonym sa...

GRATULERER med 30 årsdagen, Lene!!! Nydelig, så lekkert du lager det til! Eya var vi der for å feire deg, men vi skal ta det igjen til høsten! Kjempeklem fra sørlandet <3

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Fint bord:)
Håper sola kom tilbake!
KLEM K

Fotballhjerte sa...

Tusen tusen takk dere :)