søndag 1. juli 2012

Har du

...noen tips til butikker jeg bør besøke i Trondheim...


Neste uke drar nemlig gubben og jeg en tur til Bartebyen. En liten ferietur hvor vi bare skal nyte god mat og en fin by. Litt shopping har vi også forespeilet oss. Mens gubben er mest opptatt av å få seg litt nye klær, ønsker jeg å besøke butikker vi ikke har i Ålesund. Jeg skal i alle fall innom Living, Ting, Ikea og Søstrene Grene. Men hvis du som titter innom bloggen min vet om en butikk der oppe vel verdt et besøk så hadde jeg blitt kjempeglad om du la igjen en kommentar! :)

Herlig farge og deilig duftlys på dagens bilde.
Fin dag til deg!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Cornelias Hus (de har blogg - koselig og fin butikk), i tillegg er der to butikker som fører varer litt lik Møbler & Miljø (den ene ligger ikke langt fra Ting & Åhlens,digger den butikken, husker ikke navna) ZARAH,

Kos dere & god tur:)
Klem

Fotballhjerte sa...

Cornelias Hus glemte jeg - må selvfølgelig innom der ja!
Takk for tips - og ja, vi skal kose oss masse masse ;)

Anonym sa...

Kom på navnet på den ene moderne butikken i TRONDHEIM: INTERIA +der er en fin til, i samme stil:)
God tur:)

Anonym sa...

Gå på Bakklandet...ikke for butikkene, men nyt de gamle tre husa i den smale gata, tror nok der er butikker også..God tur! Hilsen Berit

Fotballhjerte sa...

Takk for tipset, Berit! Gleder meg til å rusle i gatene, så dit skal vi ta turen :)

Til anonym: Jeg googla og fant bloggen til Interia - og gjett om jeg skal innom der. Der har de visst alt jeg ønsker meg...oioioi :)

elinAnita (eddas) sa...

Heisann...
tusen takk for hyggelig hilsen:)hvor kjøpt det duftlyset...har mani på de:)
klem

Fabelaktig sa...

Du må stikke innom Rivieria Maison butikken, såå lekker! Ligger ved Moods of Norway :) Siden mannen vil handle.

Ønsker deg en nydelig onsdag, her er det siste dag på jobb før ferie. Jeg merker hodet er ett helt annet sted *fnis*

stor klem