søndag 8. juli 2012

En kjøkkenmaskin

...står høyt på ønskelisten til 30-årsdagen min...

bildet lånt fra elkjøp

Jeg synes (som de fleste andre) at Kitchen Aid-maskinen er den fineste å se på, men til mitt bruk er den altfor dyr. Jeg heller derfor mot denne Kenwood kmix-maskinen. Den har litt bedre motor, et fint design og en pris som gjør at jeg tør å skrive den på ønskelisten ;)

Maskinen vil stort sett bli brukt til å lage boller, muffins, vafler og den slags. Hvis du har noen erfaringer med denne maskinen blir jeg kjempeglad om du vil skrive noen ord i kommentarfeltet!

Takker deg for titten! :)

2 kommentarer:

teresebfoto.com sa...

Denne var fiiin:) Viss jeg ikke allerede hadde hatt en Kenwood-maskin ville jeg nok gått for noe sånt (har dog ikke sett prisen på den;))

Fin fin tirsdag til deg
Klem

Anonym sa...

Ser fin ut, og ligner på min hvite Kitchen Aid (som vi fikk i bryllupsgave).
God tur!
Håper på turbilder fra fine butikker;)
KLEM K