søndag 1. juli 2012

Elsker duften

...av nyvaska klær som har velta seg rundt i maskina med en dash tøymykner...

 

Gubben har vært på sin årlige smøretur til Kristiansund. Og i år som ifjor kom han hjem med kasser fylt med diverse produkter fra Lilleborg - deriblant deilige velduftende tøymyknere. Produktutvalget ser du her fra fjorårets innlegg. Det er forresten gøy å se at jeg har utviklet meg som blogger siden den gang.
Litt mer kunnskap om bilderedigering og litt mer kritisk sans har hjulpet meg til å skape et uttrykk jeg er fornøyd med.

Nå har vi et årsforbruk av hygiene- og vaskeprodukter. Herlig!
Jeg pakket også en liten stor godtepose og overrasket mormor og morfar med noen av produktene.
Jeg blir så glad av å glede dem. Tror nok at morfar "ojjer" seg litt enda! :)

Det gleder å få og det gleder å gi!
Sweet dreams!

1 kommentar:

teresebfoto.com sa...

Så lurt å helle tøymykner på flasker - kan godt hende jeg "stjeler" ideen din her altså;)

Fiiine:)