mandag 30. juli 2012

De fleste har

...kanskje fått med seg at Fiduciavasen stod høyt på ønskelisten min...


Tror jeg flagget det ønske relativt ofte på bloggen i forkant av bursdagen min. Hehe.
Noen husker kanskje også at jeg en gang skrev at jeg gjerne ville vise frem min egen Fiduciavase på bloggen - ikke bare se på den med misunnelse hos andre bloggere. Ja, for man må jo bare bli litt misunnelig på dem som har denne lekkerbisken av en vase.


Vel, nå er også jeg megastolt eier av vasen fra Kähler. Jeg fikk den av den gode gode gubben min til bursdagen, sammen med Coco Chanelparfymen. Den parfymen fortjener egentlig et eget innlegg den også - så deilig som den dufter. Men duften kommer vel ikke frem gjennom bilder, så det får da være grenser ;)

Jeg kommer til å vise frem enda flere nydelige gaver som jeg fikk
- så stay tuned (eller noe sånt)! :)

7 kommentarer:

Marthe - Fruen fra Trondheim sa...

Gratulerer med nydelig vase. Jeg er stor fan av Kähler:) Takk for kommentar. Vet du, duken er metervare fra IKEA. Løp og kjøp :) :)

Lisette sa...

Åhhh fin vase, denne saken her selger jeg der jeg jobber. Og den er jo genial pen! Med magneten;)

TorilFN sa...

Du er jammen heldig!! :)
Og du.. GRATULERER så masse med overstått!

Takk for koselig hilsen hos meg,
og det med at innleggene mine oppdateres seint
på bloggrullene.. blæh.. Aner ikke hvordan
jeg skal få fiksa det der... Irriterende!
Syns forresten du skal få deg en følger-knapp selv ;)
Da blir det så mye enklere å følge innleggene dine!
(Jippi, det var en god idé ;) hehe...)

Sov godt, og god onsdag til deg! :) Klem!

mimmi-leone sa...

Så kos med slike presanger, gratulerer med en stilig vase. Ble nysgjerrig på parfymen. Går jo fint å lage innlegg om slike vakre parfymeflasker, så kan vi drømme om hvor herlig det lukter.


Ønsker deg gode dager!

Fabelaktig sa...

Åh så heldig du er :) LIKER LIKER!
Den er så vakker!

Her i Oslo skinner solen og jeg gleder meg til grilling på terrassen i kveld. Håper du får en fin onsdag!
klemklem

Susanne /Hus på Rophus sa...

Åååå, så heldig!
Den har stått på min liste i evigheter!!
Men siden jeg skal feire min dag til helgen, kan det jo være at den dukker opp :-)
Ha en flott kveld!

teresebfoto.com sa...

For en snill man du har:) Kjempefin var den - heldig deg:) Jeg liker de vasene kjempegodt, men den passer ikke helt inn hjemme hos oss, så jeg får beundre den på avstand:) Gratulerer så masse med overstått

Fin fin onsdag til deg
Klem