søndag 22. juli 2012

Bare en uke igjen

...til den o`store dagen...


Ja, om nøyaktig en uke går jeg over i de voksnes rekker - tror jeg. De uskyldige tjueårene er forbi. Er jeg på vei til å bli voksen? Eller er jeg på vei til å bli gammel i en fei? Haha. Nei, jeg synes det er helt okei at årene går. Å fylle tredve skremmer meg ikke, og det skal det vel strangt talt heller ikke gjøre!

Det føles litt rart å publisere glade tanker og drømmer på en dag som denne. I bakgrunnen står minnesmarkeringen etter 22.juli på. Akkurat nå fra Utøya. Det er så sterkt - tårene triller og triller.
På et tidspunkt omtrent hulket jeg. Hjertet mitt blør for alle de pårørende.

På den andre siden er kanskje glede og drømmer spesielt viktig på en dag som denne.
"xxx" tok mye fra oss alle denne dagen, men drømmene våre må han aldri få!

Jeg drømmer om en nydelig dag neste søndag. En dag med smil og glede, tull og tøys, litt god mat og drikke, en takknemlig jubilant og en takknemlig familie. Gleder meg!

Her er et knippe (?) av mine materialistiske ønsker til den store dagen!
Ha en god søndag alle sammen! <3

1 kommentar:

sivknivklestativ sa...

Her var det mange fine ønsker, håper du får en knakende feiring, akurat slik du ønsker deg :D