søndag 10. juni 2012

Sommerslige

...inspirasjonsbilder fra BoligDrøm...

Bilder knipset fra BoligDrøm nr.4/2012

Det er så mange fine bilder å se i de ulike interiørbladene.
Blir helt låk i magen av å se på noen av dem. Jeg har lyst på en stor flott hage med bjørketrær og hengekøye. Der skulle jeg lagt dagen lang med en god bok og noe kaldt i glasset.

Og for ikke å snakke om himmelsengen nede til venstre. Hadde vi bare hatt klima til sene kvelder på terrassen skulle jeg definitivt hatt en slik!

Fin søndag til deg som titter innom :)

3 kommentarer:

Zopp Design sa...

Ja, mye lekkert der ute. Man kan jo handle seg arm og fattig hvis man skulle kjøpt alt man ønsker seg!

Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

Mange spennende premier og masse artig innhold.

Ta turen innom oss!

teresebfoto.com sa...

Sååå mye fint! Den sengen med slør over såg fantastisk ut. Sånn vil jeg ha i min hage:)

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!

Ikke sant det er deilig å bli så inspirert?! Herlig.

Hei søteste,

Fin tirsdag til deg! Jeg svever i en lykkesky i dag, for i dag fikk jeg vite at den jobben jeg har hatt lyst på åh så lenge er min! JUHU! Kan ikke røpe hva det er ennå, men det er definitivt i min gate! YEAY!

Takk for fin kommentar inne hos meg, setter så pris på at du tar deg tid til det!

Klem & smil