tirsdag 5. juni 2012

Å finne gave

...til en som har det meste er alltid en utfordring...

    

Min kjære pappa fylte år igår. Det skaper alltid litt hodebry å skulle finne gave til en som har "alt". Men matglad som han er fant jeg ut at det måtte bli noe innenfor denne sjangeren. Med matglad mener jeg både glad i å spise og glad i å lage :)

Gaven ble derfor en liten goodiebag bestående av; Italiensk rødvin, olivenolje og pesto fra Nicolas Vahè, marinade/salsa/majones fra Mrs Bridges og en kokebok Glødende godt fra grillen av Cecilia Vikbladh.

Namnam - fikk lyst på gaven selv, jeg! Gleder meg stort til grillmaten i sommer ;)

2 kommentarer:

TorilFN sa...

Så smart gave!! :) Heldig mann!
Kjempe flott blogg du har!
Vil gjerne følge deg videre :)
Klemmer fra Toril*
(som også er Sunnmøring...;))

Fabelaktig sa...

Åh så kjekk gave :)

Fineste onsdagen til deg. Her på fabelaktigåsen skinner solen og Nala og jeg sitter ute og koser oss.

Solklem