lørdag 16. juni 2012

Enkel dessert

...laget på en, to, tre...


Fruktterte:
Fyll ferdige tertebunner med vaniljekrem, og pynt med oppskåret frukt og friske bær.
Strø over litt melis og server!

Jeg fikk ikke tak i tertebunner, så jeg prøvde med butterdeig. Det gikk dårlig foråsidetsånn. Men det ser jo godt ut på bildet. Hihi. Får prøve igjen ved en senere anledning - da med tertebunn, ja!

I kveld skal vi på restaurant for å feire "svigermors" 65-årsdag.
Satser på en fin matopplevelse der.
Fin lørdag til deg!

2 kommentarer:

teresebfoto.com sa...

Ser hvertfall kjempegodt ut, med tertebunn eller ei;)
Tusen takk for fin kommentar! Var litt nervøs når jeg skulle lese gjennom innlegget til mannen (Etter det var publisert) men han klarte seg bra:D

Jeg er nettopp kommet hjem fra en stavangerhelg og nå var det jammen meg godt å synke ned i sofen med en kopp te!
Fin søndagskveld til deg:)

Fabelaktig sa...

Mmmm---- det så nydelig ut!

Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
Her skal vi bare slappe av og kose oss.

Smil og fine tanker!
klem