tirsdag 15. mai 2012

Summerlovin`

...det er da lov å tenke litt på sommeren nå...

Summerlovin
 
Er vel ikke lenge til den begynner å vise seg, vel?
Ikke et glamorøst antrekk jeg har satt sammen her, men min stil er heller ikke særlig glamorøs. Jeg liker det enkelt og ikke minst komfortabelt. Meg ser du sjelden aldri i høye hæler og korte skjørt. Nei, nei, nei det er ikke noe for meg. Mest fordi jeg ser ut som ei kråke med brukket bein i høye hæler. Og litt fordi knærne mine ikke tåler å traske rundt i sånne type sko.

For meg er dette en herlig, lett sommerlook i favorittsommerfargene - gul, turkis og korall!
Fin tirsdag til deg!

3 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Nydelig collage :) Skikkelig sommerlig og deilig!

Hvordan jeg lager du båndet på tvers over bildene, ligger i ett eget innlegg i dag.

Sirklene har jeg designet selv i Photoshop, det er faktisk litt tricky å lære bort, men jeg skal se om jeg skal kunne vri mine små grå og finne en enklere versjon å lære bort :)

Når jeg f.eks skal linke til en utfordring/give away... bruker jeg widget; bilde, enkelt og greit.

Fin kveld til deg.
Jeg har dessverre litt fraværende i bloggsfæren, har vært på jobbreise og er hjemme i ca 36 timer før jeg må pakke kofferten og vende nesa mot Manchester for weekenden.

klem

Anonym sa...

Fine klær og briller:)
Herlige farger.
Hvor er vesken fra? Falt for den:)
Kristine:)

Lene sa...

Hei Kristine! :)

Ser ut som vesken er utsolgt, men jeg fant den her inne; http://www.polyvore.com/home_sweet_hoboken_bag/thing?id=55514250

Her kan du lage egne moodboards og shoppe direkte! :)