tirsdag 29. mai 2012

Ønskeliste 1

...skåler og skjeer fra Alessi...

Bilder lånt fra Ting.no.

Det nærmer seg 30-årsdagen min. Hvis man kan kalle to måneder nærme da. Men det kan jo være greit å være litt tidlig ute? Tenkte jeg skulle presentere noen ønsker her på bloggen frem mot den store dagen.
Det er jo kjekt å drømme seg bort i fine ting.

Alessi har mye fint. Har sett på flere skåler som står høyt oppe på ønskelisten. Disse skjeene må jeg kanskje ordne meg før bursdagen - fine!

Ønskelisten er lang - og det kommer nok ønsker med mer tyngde etter hvert :)

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

De skjeene og kurvene har jeg og jeg elsker de! FINFINE!

Er så glad du vil følge meg videre :)

Fabelaktig onsdag!
klemklem

teresebfoto.com sa...

Likte så godt de skjeene - tror jeg må ta meg en tur inn på ting.no;)
Fine torsdagen til deg