søndag 20. mai 2012

Helgens

...søte fristelser...


Ut ifra bildet skulle en vel tro at sjokolade er min største svakhet - av søtsaker vel og merke.
Men neida, jeg bare liker bildet :)

I dag har jeg og morfar besøkt mormor på avlastingshjemmet. Litt småstusselig å se pasientene bli trillet bort til et vindu side om side for på den måten å få litt "forandring". Der sitter de og småprater, noen dubber av inni mellom, mens andre sitter stille og følger med på det som skjer på utsiden. Da er det kjekt å kunne glede mormor med besøk. Jeg og morfar satt der i to timer. Vi fikk til og med kaffi og bløtkake. Best av alt var det å se at mormor spiste opp hele det store stykket sitt, mens jeg måtte legge igjen halve mitt. Mektig!
Jeg heier på deg mormor!

En fin søndag - utnyttet på beste måten!
Psst! Lakris er min største svakhet - bare så det er sagt. Men lakrisen er ikke like fotogen som sjokoladen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Flotte, snille jenta mi! Takk !!