tirsdag 8. mai 2012

Fabelaktig utfordring

..."vis meg ditt kamera"...

Maia med bloggen Fabelaktiv har en utfordring gående som heter; vis meg ditt kamera.

Jeg kjøpte mitt første speilreflekskamera i 2011 - et Nikon D3100.
Så langt nøyer jeg meg med standardlinsen som fulgte med, men jeg drømmer også om en macrolinse.


Bildet knipset med mitt lille Casio Exilim digitalkamera

Jeg hadde ingen erfaringer med speilreflekskameraer fra før, og er fornøyd med mitt Nikon. Når jeg blir en bedre og mer ivrig fotograf kan jeg heller oppgradere kameraet litt. Til mitt bruk er dette perfekt! :)

Hvis du vil være med i utfordringen må du ta turen hit. Maia har en kjempefin og inspirerende blogg.
Vel verdt et besøk!

Ønsker deg en strålende dag!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

I am a nikonian too :)

Fabelaktig kveld til deg, vakre!
klemklem