søndag 13. mai 2012

Er du flink

...til å unne deg selv noe fint inni mellom...


Og da mener jeg noe bare til deg selv?

Jeg bruker meget sjelden vesker. Ikke trenger jeg det på jobb, og sjelden bruker jeg det på shopping. Men de gangene jeg har savnet en skikkelig veske er på kurs eller når jeg er på reisefot. Ikke så ofte med andre ord, men likevel :)

Rasket med meg en stor flott brun veske fra Morris på salg her om dagen. Ja, jeg betalte for den altså, men det var et impulskjøp mener jeg. Nå slipper jeg og irritere meg over at jeg ikke har noe å ha tingene mine i neste gang jeg skal på kurs/reise o.l.

I dag står det fotball på tv og morfarbesøk på programmet. Mormor ble innlagt på sykehus for et par uker siden, og da er det godt å kunne holde den snille morfaren min med selskap.

God søndag til deg som titter innom!

1 kommentar:

teresebfoto.com sa...

Jeg må nok innrømme at jeg til tider er FOR flink til å unne meg noe fint til meg selv;) Vesker derimot har jeg fåtall av. Føler aldri jeg finner noe fint, men denne likte jeg:)

God søndagkveld til deg:)