onsdag 4. april 2012

Klør i fingrene

...etter å gjøre noen fargeendringer på soverommet...


Blider lånt fra Ikea.

Veggene skal males i en mer nøytral farge. Heller mot en lys dus gråfarge som i montasjen over. Vi trenger mer oppbevaringsplass og vil derfor ha en helt enkel hvit kommode. Her skal alt sengetøy få plass, tenker jeg. Litt over kommoden hadde en vegghylle med skyvedør gjort susen. Her kunne jeg gjemt unna diverse litteratur og lignende. Teppe og puter til pynt. Dette skiftes jo ut alt etter fargedilla og humør. Sebrabildet var utrolig kult. Det er nok et sånt type fårikkefredførjegharkjøptdetobjekt. Lampene er jeg litt usikre på. Har nemlig en plan for hvordan jeg vil ha de nye nattbordene, og da vet jeg ikke om så store lamper vil passe inn. Vi får se - jeg er jo en vinglepetter.

Det er no sånt man drømmer om for tiden da :)
GOD NATT

Ingen kommentarer: