mandag 2. april 2012

Kjøkkenplaner

...og små detaljer...

Bildene av Manokoppene er lånt fra nettbutikken Ting.
Kaffemaskinen husker jeg ikke.

Vi har tegnet nytt kjøkken hos KVIK - og alt er egentlig klart til bestilling.
Men med den siste tidens "utfordringer" har planene blitt satt litt på vent. I ventetiden drømmer jeg også om små detaljer. Med tiden vil vi nok kjøpe oss en kaffimaskin - og i den anledning ønsker jeg meg flere Manokopper. Helst i hvit og sort.
Alltid en unnskyldning for å kjøpe Mano.

Kjøkkenet vårt skal ha hvite fronter uten håndtak og svart benkeplate. Det heter også Mano forresten, og vi går nok for matte fronter. Kjøkkenet skal være lett og åpent, og nesten fritt for overskap. Vi satser på et høyskap, skap med innebygd stekeovn og et kombiskap (kjøl/frys) - og masse skuffer. Vi vil få mye benkeplass og det ser jeg virkelig frem til. Gleder meg stort til vi skal komme i gang - men enda mer til vi er ferdig! ;)

Nå skal jeg snart ut til besteforeldrene mine og ta i mot tante, onkel og min lille kusine som kommer kjørende helt fra Kristiansand. Det blir stas å se lillesnuppa igjen! Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kjøkkenet drømmer jeg også om, en dag:)
Magne gode tanker til deg:)
Kos deg med besøk og GOD PÅSKE

HILSEN
Kari,som leser din blogg.

Lene sa...

Hei Kari.
Tusen takk for hyggelig hilsen, og kjempekoselig at du leser min blogg! :)
Skjønner godt at du drømmer om Manokjøkkenet!! Håper du får det en dag da :)
God påske til deg!