fredag 9. mars 2012

O` heilage

...fredag og fredfulle helg...


Går det an å si det? Jeg sier det i alle fall! :)

Jeg er så glad for at jeg har en jobb å gå til, for da er fredagsfølelsen om mulig enda bedre. Eller forresten - den er sinnsykt mye bedre!

Før, når fotballhjerte var fotballspiller, så bestod helgen av fotballkamp. Var det ikke i Oslo, Bergen, Trondheim, Kristiansand, Hamar, Harstad eller Alta (ja, Alta) f.eks, så var det hjemme på Aksla eller Color Line. Jeg ødela kneet før vi fikk Color Line som hjemmebane, men har spilt utallige treningskamper der. Men før bestod altså uken av å se frem mot helgen - for da var det kamp. Nå ser jeg bare frem mot helgen for å slappe av og gjøre kjekke ting man ellers ikke orker i en travel hverdag. Travel og travel. Stakkars meg har kun meg selv å tenke på. Men nå er nå det en gang slik at 100% jobb i dagens samfunn krever sitt. Jeg tillater meg derfor å være trøtt og sliten inni mellom. Og når man kjenner på disse følelsene så setter man dessto mer pris på helgen - og på at man har noe meningsfylt å fylle ukedagene med! :)

Jeg har ingen planer for helgen - tar den akkurat som den kommer. Herlig. Men jeg skulle mer enn gjerne hatt en fotballkamp å se frem til...
Strålende helg til deg!

Ingen kommentarer: