søndag 25. mars 2012

Er dette rett

...attityd...


Uttrykket attityd er det vel tidligere Rosenborgtrener Erik Hamrèn som er mest kjent for. Hvertfall for meg. Disse ordene må vel være riktig attityd, Erik?

Nuvel.
På fotballbanen eller ei - riktig attityd må man ha om man skal seire.

I morgen skal jeg på mr. Til tross for at jeg er utålmodig etter å få det gjort, betyr det ikke at jeg ser frem til det. Jeg gruer meg litt. Jeg gruer meg pittelitt fordi jeg synes det er litt klaustrofobisk å ligge inni den trommelen. Spesielt med den masken over ansiktet. Men mest gruer jeg meg fordi jeg da blir et skritt nærmere å finne ut hva som "feiler" meg. Det vil jeg jo. Men det er skremmende. Aller helst skulle jeg jo ønske jeg slapp hele greia - at alt var bra :)
Men nå er det på tide med noen svar.

I kveld kunne jeg nok skrevet i det uendelige. Mange tanker som rører seg i hodet mitt for tiden. Men jeg tenker jeg lar de forbli i hodet mitt en stund til.

Håper helgen din har vært fin. Ønsker deg en fin kommende uke!

3 kommentarer:

Anonym sa...

."....innsats, dedikasjon og vilje,..... " det har du aldri manglet, Lene! Jeg er så glad i jenta mi, og jeg VET at du er tøff også når ting "butter imot" .... At du har fått din porsjon av motgang, er sikkert ... likevel vet jeg at du aldri gir deg når du setter deg mål. Sammen er vi sterke nå! Klem <3

Anonym sa...

Lykke til:)

Lene sa...

Tusen takk :)