mandag 6. februar 2012

Så var det mandag

...igjen - og nok en ny uke...

     

Tida går fryktelig fort - spesielt etter som årene går. Kan ikke huske at jeg synes tida gikk så fryktelig fort når jeg var yngre. Det henger vel sammen med mer ansvar og en større evne til å tenke fremtid. Og kanskje en dårligere evne til å leve her og nå - og glede seg over hverdagens små høydepunkt? Jeg føler jeg inni mellom går på autopilot og da ser man gjerne tilbake og lurer på hvor dagene ble av :)

Dagens kommentar kom fra en av 5-åringene mine:
- Lene, hvordan skrives Joss?
- Joss?
- Ja, det er bestefaren min.
- Åja. Heter han bare Joss? Josef kanskje?
- Nei, han heter bare Joss.
- Åja. Er han fra Norge?
- Nei! Han er fra Langevågen, vettu!

Hehe. Ha en fin uke. Og husk å glede deg over de små tingene! :)


Ingen kommentarer: