tirsdag 14. februar 2012

Happy Valentine

...og happy meg...

    

Jeg har en utrolig snill samboer.
Når jeg kom hjem fra jobb idag hadde han disket opp en fantastisk middag. Til forret hadde han kjøpt inn et lite utvalg sushi - noe vi aldri hadde prøvd før. Og bortsett fra en meget sterk grønn greie (som jeg tror var wasabi), så falt det absolutt i smak hos oss begge. Til hovedrett fikk jeg servert entrecote med bakt potet. Trenger jeg å si mer enn - Wow!? Nam! :)

Etter middag fikk jeg en gave som gjorde meg forelsket i gubben på ny (hihi). En etterlengtet vase fra Wik & Walsøe er nå min - og inneholder en stor bukett roser. Nydelig! Nå har jeg begynt å få en fin liten samling av dette herlige serviset.

Gubben fikk selvfølgelig gave av meg også - sjokoladehjerter fra Freia og flotte fritidssko. Ikke sånn veldig romantisk, men vi feirer også 4-årsdag idag (jada, vi feirer sånt også vi) og da synes jeg at jeg må gi en ordentlig gave :)

Håper du har hatt en fin dag - med markering av Valentine eller ei!

Ingen kommentarer: