fredag 3. februar 2012

Et herlig bilde

...tatt av min gode kollega...



Ro
Frihet
Harmoni
Avslappende


Disse ordene gir bildet meg. Et herlig bilde som satte punktum for en fin arbeidsuke. Tidligere i uken ble jeg grepet av en skikkelig fin følelse - en takknemlig følelse.

Vi sitter rundt bålet - midt i skogen - barn og voksne sammen. Sola skinner og varmer meg i ryggen. Den lyser på glade barn med kakaobart og prim på nesen. Lyse barnestemmer kvitrer i kor. Noen ler. Store, søte, fascinerte øyner stirrer dypt inn i flammene og forlater omverdenen for en liten stund. Skogen er stille og sier ikke et ord. Vi er alene i hele verden. Et lite øyeblikk.

Ikke lett å prøve og gjenskape en følelse med ord, men det er godt å tenke at jeg har det godt!

Ønsker nok en fredag velkommen - hjertelig velkommen.
Finfin fredag til deg! :)

Ingen kommentarer: