lørdag 4. februar 2012

Declaration of love

...står det på den nye fine koppen min...

     

Ble dessverre dårlige bilder. Måtte levere speilreflekskameraet mitt til service idag.

Koppen er en del av det nye vårserviset til Green Gate. Den er så fin. Blir helt tullerusk når jeg ser denne danske designen. Lakristeen fra Pukka har fristet meg lenge, men den ble ikke akkurat ny favoritt. Helt grei smak.

I dag har gubben og jeg vært hos KVIK og bestilt time for tegning av kjøkken. Jeg gleder meg, og håper med dette at vi er et skritt nærmere nytt kjøkken. Det vi har i dag er lite pent. Er veldig spent på hva som venter oss prismessig, men en grense har vi jo. Håper jeg får det som jeg vil til en overkommelig pris! :)

Gubben er ute og leier film - Babycall - grøss! Og jeg skal hive meg rundt og lage en god biffmiddag til oss. Nam nam. Ønsker deg en fin kveld.

Ingen kommentarer: