søndag 22. januar 2012

Hvor ble helgen av?

...undrer jeg meg over hver eneste søndag...

         

...helgen går så altfor, altfor fort...

Men jeg er flink til å kose meg i helgene og gjøre akkurat det jeg har lyst til. Det er viktig. Gubben og jeg har ikke gjort så veldig mye fornuftig i helgen egentlig, men vi har kosa oss og slappet av. Et ordtak sier at "veien til en manns hjerte går via magen". Jeg er ikke spesielt flink til å lage mat. Det går blant annet i ferdigposer fra Toro - dvs maten skal bare tilberedes. Men det fine er at gubben min er en takknemlig gubbe. Han er glad i mat - og han er glad i maten min. Lørdag laga jeg nachos til oss. Så godt og så enkelt. Ei venninne tipsa meg om ei enkel oppskrift på guacamole, så det skal jeg prøve til neste gang.

Håper du er klar for ny uke. Husk helgen er like rundt hjørnet :)

Ingen kommentarer: