tirsdag 31. januar 2012

Drømmebryllup


Fabelaktig har en utfordring gående - vis meg ditt drømmebryllup.

Jeg skal være helt ærlig og si at jeg aldri har blitt grepet av bryllupsplanleggeren i meg. Det eneste jeg en og annen gang har tenkt på er bryllupsreisen. Så jeg starter med den :)

Stikkord for mitt bryllup ville nok vært enkelt og naturlig med vakre detaljer.

Farger - lyse og lette. Hvitt med innslag av sølv?

Små enkle vakre detaljer går igjen i pynt og tilbehør.

Enkel tubekjole, perler og hvit rosebukett.

En ting som i alle fall er sikkert - jeg gifter meg max èn gang. Og om det ikke blir drømmebryllupet, så er ikke det så farlig så lenge drømmemannen står ved min side! ;)

Dette var mitt bidrag til utfordringen vis meg ditt drømmebryllup inne hos den fine bloggen Fabelaktig.

Når min dag kommer har kanskje drømmene forandret seg? :)

Ingen kommentarer: