søndag 29. januar 2012

Det er på dager

...som dette man skulle ønske man var født med ski på beina...

       

...men det kan jeg ikke skryte på meg at jeg er...

Egentlig synes jeg det er helt okey. Jeg har aldri vært først ut i løypene eller raskest i sporet.
På dager som dette skulle man tro skilivet ga mersmak, men for meg er og forblir ski en kjedelig greie. Jeg koser meg når løypene og været er så flott som idag, men jeg higer ikke etter å gjøre det helg etter helg. Men det blir flere turer i år altså - helt sikkert. Bare ikke hver helg ;)

     

Er veldig glad for at vi pakket sekken og dro på fjellet idag. Man får liksom litt bedre samvittighet når man har utnyttet en slik fin dag. Lørdag laga jeg hjemmelaga sjokolade - som vi hadde med oss i sekken. Smeltet melkesjokolade (kan bruke hvilken som helst ren sjokolade, men jeg synes det var best med melkesjokolade vs mørk kokesjokolade) blandet med marshmallows, smørbukkarameller og salte peanøtter. Nam nam. Så godt - så enkelt.

Håper helgen din har vært fin!

Ingen kommentarer: