onsdag 28. desember 2011

Takknemlighetens tid

...er uten tvil i julen...

    

    

I julen er jeg takknemlig for så mye. Først og fremst for at jeg har en god familie som jeg får feire sammen med. Jeg har foreldre som gjør alt for at vi skal få en fin jul - baker og handler inn all slags herlig julemat, vasker og pynter, holder på tradisjoner som f.eks julestrømpen, tilbereder gode julefrokoster og andre måltider, overrasker med kalenderpakker, holder selskap for nærmeste familie med alt det innebærer, og mye mer.

I år kom julestemningen sigende på meg. Den første gode følelsen av jul fikk jeg Lille Julaften under "Grevinnen og Hovmesteren". Tradisjonen tro var vi alle fem samlet foran skjermen med spekemat og god drikke. Julen består for meg av tradisjoner - noen ting må man bare gjenta år etter år.

Jeg er også veldig takknemlig for alt det fine jeg har fått i julen. Og ikke minst for alle de glade ansiktene og gode smilene over gavene man gir. Skulle ønske julen varte litt lenger, jeg.

På bildet ser du Alessifatet som jeg fikk av yngstebror og en skål fra Wik & Walsøe som jeg fikk av mellomstemann. Jeg er heldig. Håper du også har hatt en koselig jul!

Ingen kommentarer: