fredag 11. november 2011

Morfaren min

...er et fantastisk menneske...

Jeg beundrer han av hele mitt hjerte. Og for å vise hvor glad jeg er i han meldte jeg han på i en lokal radiokonkurranse. Den gikk ut på å gi bort en kake til noen du mente fortjener det. Jeg var ikke i tvil.

"Morfaren min er verdens fineste menneske. Alltid godt humør, alltid en morsom kommentar på lur og setter alltid andre foran seg selv. Rett og slett god i hjertet!"

Med denne sms`en ble morfar trukket ut som vinner av gla kaka! Og jeg fikk skryte av morfaren min direkte på radio! Jippi - en herlig start på helgen. Morfar ble selvfølgelig kjempeglad da vi kom på overraskende besøk med kake! Måtte du få ei fortreffelig helg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære deg! Det var så fint av deg å hylle morfar på en slik måte - jeg er så glad i deg og setter sånn pris på godheten du viser de gamle foreldrene mine! Klem fra mamma :)

Lene sa...

Takk, mams - dei fortjener det <3