søndag 13. november 2011

Hyllest til far

Idag er dagen da vi alle hyller våre fedre. Alle har selvfølgelig verdens beste pappa - og sånn skal det også være. Jeg er intet unntak. Jeg har også verdens beste pappa - tenk! :)


I dag har gubben og jeg vært på graven til farfar og pappaen til gubben og lagt ned kranser. Jeg liker ikke gravsted. Samtidig synes jeg det er noe fint over det også. På en trist måte.

Senere dro jeg ut til morfar og mormor hvor vi feiret dagen med blomster, gaver, kaker og kaffi. Det er jo fint med unnskyldninger for å spise kake (selv om jeg ikke er noe kakemenneske). Pappa fikk ulltrøye og ullongs fra Pierre Robert fra oss barna. Jeg synes den nye ullkolleksjonen er kjempefin og den slår både Devold, Ulvang, Kari Traa, Helly Hansen, m.fl på pris. Så langt har det blitt en hals og to ullsokker til meg selv - og litt mer skal det nok bli.
 Ønsker deg en god søndagskveld - og håper at du på en eller annen måte har gjort stas på nettopp din verdens beste pappa! :)

Ingen kommentarer: