mandag 28. november 2011

Det er

...advent her i huset også...


...men jeg er ikke helt i julestemning enda...

Jeg har derimot handlet årets første julegave idag. Ikke værst bare det. Jeg er ikke av den sorten som er ferdig med julegavehandlen før Desember. Ære være den som er det, men jeg synes det hører med i Desember, jeg. Det er både koselig og inspirerende og gå rundt i julepyntede butikker og handle gaver.

I dag har jeg hatt en fridag - og den gjorde godt etter helgens utskeielser. Gårsdagen gikk bort i skallebank og sofasliting, nemlig!

Ønsker deg ei fin uke.

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Kanonflotte tall med reinsdyrsholder på da. Hvor har du kjøpt dem?

Her i huset har jeg heller ikke begynt med julegavene, håper å få kjøpt alle i London.


Fortsatt fin advent til deg.

Lene sa...

Ja, va ikkje dei skjønne vel. Kunne ikkje la vær å kjøpe dei... e kjøpt på Skeidar :)
Skal du til London - heldiggris! Der finne du sikkert en del godbiter, ja! ;) Ha en skikkelig fin tur!! Og fin adventstid til d også :)