søndag 16. oktober 2011

Tid for te

Her om dagen var jeg på jentekveld på Herlighet.
Der var det stappa fullt med damer som var ute etter å gjøre noen gode kupp. Det gjorde egentlig at jeg ikke orket å se etter de store kjøpene. Køen virket nemlig endeløs. Men i handlekurven kastet jeg blant annet nedi litt av den herlige Pukkateen. Den er kjempegod og kommer i mange ulike smaker.


Jeg fikk også plass til et par te-kopper og denne spennende lille krukken med syltetøy. Jeg kaller det syltetøy, men det heter vel egentlig noe annet. I alle fall skal man ha det til ost, kjeks og vin. Jeg fikk en smaksprøve i butikken og det var bare knallgodt. Smaken er hvitvin og pære, og den smakte supergodt på Sætrekjeks og Brieost. Gleder meg allerede til neste ost- og vinkveld!


Jeg elsker nyheter på soverommet. Nytt sengetøy fra Ellos og puter fra Princess.

I dag har jeg ryddet i klesskapet og pakket ti Obsposer med klær til Fretex (gubben jobber på Obs). Jeg synes det er vemodig å rydde i treningsklærne mine. Får en ekkel klump i magen. Jeg er jo ei idrettsjente - eller jeg var. I hodet og hjerte vil jeg alltid være det, men kroppen min vil ikke lenger. Jeg aksepterer det, men vil likevel hyle og skrike noen ganger. Blæ.

Jeg er klar for ny uke. Denne uka skal jeg på kurs en dag, i tillegg til at vi har planleggingsdag på fredag. Uka avsluttes også med fest hos en kollega. Det blir gøy! Ha en strålende søndag :)

Ingen kommentarer: