torsdag 27. oktober 2011

På en torsdag

Tidligere i kveld sier gubben plutselig; Har du lyst på ost og kjeks? Jeg hadde ikke vært i kjøkkenskapet siden jeg kom hjem fra jobb så ikke visste jeg at gubben hadde handlet inn litt torsdagskos. Selvfølgelig ville jeg ha ost og kjeks - hvem sier vel nei takk til det? :)

Så dette har altså vi kosa oss med på en helt vanlig torsdag - min favoritte fra Pukka (Green Tea), lemonade, ost og kjeks. Nå fikk jeg også prøvd ut sylta (som jeg kaller det) fra Nicolas Vahè som man skal ha til osten. Gubben tok ett kjeks med sylta, så han likte det tydeligvis ikke så altfor godt, mens jeg synes det er fantastisk godt. Men så liker jeg også å prøve nye smaker. En dag igjen så er helga her igjen! Herlig - rett og slett. Helga er hellig :)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Det så godt ut. Jeg skal ha ost og kjeks kveld her hos meg imorgen - gleder meg. Du får ta turen til Bergen og komme innom :)

Ha en fortsatt flott helg, Jeanette :)

Lene sa...

Det hadde vært kjempekoselig da :) Kos dere masse imorgen kveld - her blir det feiring av gubben som blir ett år eldre på mandag ;)
God helg!