torsdag 6. oktober 2011

Kvalitetstid

sammen med besteforeldrene mine er det beste jeg vet.

Inni mellom føler jeg at jeg har dem på lånt tid og vil derfor være sammen med dem så ofte jeg kan. I går feiret vi mormors 85 årsdag med et skikkelig koldtbord. Jeg hadde gledet meg til maten hele dagen - og den var nydelig. Dessverre så er jo det alltid slik at øyet vil ha mer enn magen. Man kan vel ikke angre på at man ikke fikk plass til mer? Men jeg skulle gjerne hatt plass til mer! :)


Koldtbord fra Sjøholt Catering.


 Jubilanten. Søstrene Sisters. Gaver. Hygge. Latter. Hjerter.



Spor fra et barn.


Familie fra Kristiansand er her hele uken. Min lille kusine på 4 år gir eldre og yngre mye glede. Med lure blikk og kvikke kommentarer sitter latteren løst på oss alle. I morgen har jeg fri - da skal det dulles mer med lilletulla, tenker jeg. Og så skal sovehjertet mitt få sove frempå.

Her fyrer vi i peisen for første gang i høst - deilig. Ute er det grått og trist som vanlig. Begynner å bli vant til det nå. Jeg må bare prøve å ikke irritere meg over det. Været får man ikke gjort så mye med likevel, eller? Sukk. Gleder meg til vinteren, jeg! Ønsker deg en god og varm kveld!

Ingen kommentarer: