lørdag 29. oktober 2011

Happy Friday

Og da var fredagen her igjen. Herlig.
Jeg ser frem til fredagene pga mange ting. En av tingene er fordi jeg får blomster fra gubben. Jeg vet jeg får blomster, men jeg vet jo ikke hvilke blomster jeg får. Men han har fått med seg at jeg liker roser da. Klapp på skuldra til gubben.

Og med disse kjekke blomsteroverraskelsene så blir jeg veldig inspirert til å kjøpe nye vaser! :)


Wik & Walsøe-vasen har jeg ønsket meg lenge - omtrent hele serien egentlig. På Skeidar har jeg funnet en billigere favoritt. Formen på vasen er kjempefin og hjertetdetaljen er jo bare søt. Finn Schjøll sine vaser er enkle og flotte. Omaggio-vasen er - som mye annet dansk design - veldig tøff. Den har jeg også kastet blikk på lenge. Håper du får ei koselig helg. Natta!

Ingen kommentarer: