mandag 3. oktober 2011

Blomster

små, store blå vokser opp av gresset nå, vinker til Lene lill for hun er så snill!


Jeg er så heldig at jeg får en blomsteroverraskelse hver fredag. Denne fredagen fikk jeg en bukett roser i forskjellige farger fra gubben. Forrige fredag fikk jeg en plante som jeg skal prøve å ikke ta livet av. Har ikke akkurat grønne fingre. Men det handler vel litt om innsatsen også? :)


Selv om jeg skulle ønske jeg hadde høstferie kommende uke så er jeg klar for en ny uke. Idag fylte denne kjekke mannen 83 år. Og den kjekke damen ved siden av fyller 85 år på onsdag. Da blir det dobbelfeiring med koldtbord og kvalitetstid med familien. Fredag skal jeg ha fri. Jeg har med andre ord mye kjekt å se frem til denne uken også. Ha en finfin uke - ferie eller ikke!

Ingen kommentarer: