lørdag 10. september 2011

Stilig lampe

Denne flotte lampen fra Åhlens ble min idag. Er den ikke flott vel?


Jeg var også på jakt etter et sengeteppe og nytt sengetøy. Det hadde jeg sett meg ut på Princess. Jeg bestemte meg for å kjøpe et helt hvitt sengeteppe. Da kan jeg kombinere alle slags farger - i tillegg vil soverommet vårt se litt lettere ut. Når vi flyttet inn og bestemte oss for interiør så valgte vi den varme stilen. Dette går igjen både på stua og soverommet vårt. Selv om de gamle nattbordene egentlig er kjempefine så ønsker jeg nå et lysere og lettere soverom. Nå har jeg byttet ut de mørke nattbordene med hvite kurvkommoder som vi hadde stående på badet. Det funket absolutt bra.


Vi kjøpte leselamper med veggoppheng fordi der allerede var hull i veggen - i tillegg ville jeg ikke ha ting på nattbordet (evt kun en bok), men nå skal vi bytte ut de og kjøpe bordlamper. Vi ender alltid opp med å slenge fra oss klær oppå nattbordene og det vil jeg ha slutt på. Men lamper får bli neste steg. Jeg såg forresten en utrolig kul taklampe på Åhlens idag. Med tiden skal den også få plass på soverommet vårt. Jeg har brukt gamle hull i veggene når jeg har hengt opp - derfor er det litt skeivt på soverommet vårt. Men det retter seg når vegglampene blir tatt ned.

Ha en strålende lørdag. Her står det jordbær og is - og litt annet digg - på bordet. Nå er fotballhelga i gang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må bare si LIKE...LIKE... :)

Lene sa...

Takk, me too :)