mandag 26. september 2011

Man lærer

.....så lenge man lever.
Jeg måtte gjøre noe med fargen på garderobeskapene på soverommet. Jeg valgte å male dem. Skrekk og gru - jeg angrer litt. Jeg er fornøyd med resultatet sånn helhetsmessig, men det står igjen litt småpirk før jeg slår meg til ro. Et godt tips; være nøye med maskeringstapen! Jeg slurva enkelte steder og det straffet seg. Lite fint å se glimt av den gamle fargen i kantene. Fikk fiksa det, men det ble litt ekstraarbeid. Det holdt å male to strøk.

Før / Under

   


Etter


Det ville nok vært en bedre idè å tapetsere, men det kan jeg jo alltids prøve senere. Nå gjenstår å male vinduskarmene, nye gardiner og etter hvert nye nattbordslamper. Er superfornøyd med den nye taklampa fra Åhlèns. Ønsker deg en fin kveld. Vi sitter inne og ser ut på høljregnet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

steika flink du har blitt da!! :) KB

Lene sa...

Åh, tusen takk! :) Prøve no seg litt frem da vettu... :)