søndag 11. september 2011

Jakter på høsten

I dag var jeg på jakt etter høsten, men fant den ikke.
 

Trærne er fortsatt grønne, og når solen først bestemmer seg for å titte frem så varmer den bedre enn julisola her på Sunnmøre. Og for meg er det helt greit! :)


Selvfølgelig bærer både vær og natur preg av at det ikke er sommer lenger. Når jeg stod opp idag så regel rett høljet regnet ned, og satte en demper på alle planene jeg hadde for dagen. Egentlig skulle jeg på fototur på fjellet, men værutsiktene var såpass dårlige at jeg droppet det. Tur ble det likevel sammen med en venninne - og jammen meg så ble hele dagen rett og slett strålende fin. Nå lager gubben gryterett til oss. Så nå skal vi kose oss inne med fotball og tente lys resten av kvelden. Nyt søndagen. Takker for titten :)

Ingen kommentarer: