søndag 28. august 2011

Ønsker meg

...ny taklampe over spisestuebordet...

Jeg synes lamper er vanskelig - spesielt taklamper. Synes det er vanskelig å se hva som vil passe inn og ikke. I tillegg er det ikke så mange lamper jeg synes er spesielt fine. Og de jeg kanskje synes er fine er altfor dyre. Typisk. Men jeg merker at jeg tiltrekkes mer og mer av kuler eller krystalldråper (som jeg kaller det). Synes de gir fra seg et fint lys og gir en koselig stemning. Her er noen lamper som illustrerer det jeg tror jeg vil ha. (Merk at jeg sier jeg - ikke vi. Forventer ikke at gubben skal bry seg med sånne "småting"?)






Det er så utrolig mye som står på ønskelisten for tiden. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Her er det søndagsfotball og spagetti på Italiensk vis som står for tur. Ukens siste dag brukes til max avslapping. Takker deg for titten :)

2 kommentarer:

Hanne Marthe sa...

Hei:) den nr.3 på første bildet va lekker;) mange flott lampe, men heilt eni, det e vanskeli å velge..
for en koseli blogg altså:) her va d jammen masse kjekk lesing, flotte bilde, blir i veldi god stemning av dei:)
alt for lenge siden e titta innom, ska ikke gå så lenge til neste gang:o) ha en fin søndagskveld;)

Lene sa...

Enig - den ser veldig fin ut. Den siste på bilde 2 såg e på Skeidar, og den va VELDIG fin der den hang... men selvfølgelig den dyreste ;) Kjempekjekt at du likte bloggen min - e no så mangt man pusla me. Koselig at du e innom :))