lørdag 20. august 2011

Litt nytt

På min lille handlerunde i dag skulle jeg ha; gave til kusine, kurver til benk og nye støvler.

Jeg fant det meste (bortsett fra støvler) - og litt til. Benken på bildet hadde opprinnelig svarte "tøyskuffer" og en "båtpute" oppå. Såg ganske simpelt ut. På jakt etter kurver var vi innom flere butikker, og jeg endte opp med alt annet enn kurver. Tissatrengt og sår i beina gikk vi innom siste butikk - Skeidar - og der fant jeg kurver jeg kunne være fornøyd med. Endelig. Jeg kunne dra hjem blid og fornøyd - og noen lapper fattigere. Pytt, pytt. Jeg er happy! Den lille benken ble så mye koseligere.

Her byr kvelden på god mat og drikke - litt godis og forhåpentligvis litt god tv. Ønsker deg en fin lørdagskveld og takker deg for titten - nyt helgen!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Så koselig benken ble Lene, likte ALT sammen :)

Lene sa...

Takk. Blir glad når tanker settes til livs og d funker :))