fredag 26. august 2011

Jeg smiler

...fordi det er fredag, fordi gubben er så god og fordi jeg skal se en film som jeg har gledet meg til å se; Saras nøkkel (basert på boken ved samme navn).


Snille gubben kom hjem med den flotteste fredagsbuketten idag.
Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen - nyte at det er fredag og se en film jeg har store forventninger til. Jeg leste boken Saras Nøkkel med stor begeistring, og nå skal vi altså se filmen. Håper jeg ikke blir skuffet. Ønsker deg en nydelig fredagskveld!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Heia ... GOD FREDAG! Kjekt med blomster hver fredag da :) Jeg så filmen her hin dagen, ble litt skuffet. Men det var nok fordi boken var SÅ vanvittig bra. Ka syntes du?? Klem klem

Lene sa...

Ja, enig. Skulle gjerne fått mer av historien direkte gjennom Saras øyne. Men som du sier - boka var jo utrolig bra, og da e det vel lett å bli litt skuffa. Gubben likte den - og han har IKKJE lest boka :) Såå koselig å få blomster fra gubben ja. Deilig å ordne huset litt ekstra i helga. Sjøl uten barn kan det til tider se frustrerende bomba ut her. Blomster og nyvaska hus gjør susen :)

Anonym sa...

Prøver igjen! Jeg liker bloggen din, Lene, og du er så kreativ ("misunnelig") :)) Kos deg med alt det fine - og den snille gubben din, som du kaller 'an Bertil :)