fredag 12. august 2011

Hei fredag...

...velkommen skal du være...


Nå er det ro i huset - fredagskosen er satt på bordet og gubben og jeg sitter i hvert vårt hjørne av sofaen og slapper av. Når jeg kom hjem i dag ble jeg mottatt med en fin bukett roser fra gubben. Jeg har mange ganger etterlyst flere blomsteroverraskelser og nå har han visst funnet ut at jeg skal få fredagsbuketter - spennende :)

Det har kriblet i magen min et par dager nå - fordi jeg har gledet meg slik til lørdag. Da skal jeg ut på en liten handlerunde for å finne noe koselig som kan pynte opp gangen vår. I dag har jeg skrudd opp knagger (fant ut jeg bare skulle bruke de jeg hadde kjøpt på Ikea) og et par bildehyller. Planen jeg først hadde med gangen er blitt endret underveis - og jeg gleder meg til morgendagen da det lille prosjektet skal ferdigstilles.

Ha en super fredag - kjekt du var innom!

Ingen kommentarer: