torsdag 18. august 2011

Har du sett

pusen min?


Skjønneste pusen i verden. I går gikk jeg ut på verandaen for å ta bilder av den fine solnedgangen. Etter meg diltet Pontus og stilte seg pent opp på rekkverket. Og da måtte jeg selvfølgelig knipse noen bilder av han også.

I kveld har vi hatt besøk av mamma, pappa og yngste bror. Vi har sett fotballkamp og spist pizza fra Pizzabakeren. Godt å skeie ut på en helt vanlig torsdag. Nå er helgen rett rundt hjørnet og da venter vel flere utskeielser. I disse dager er det Jugendfest i Ålesund. I kveld opptrer blant annet Lissie og Bigbang, mens i morgen står Bryan Ferry på scenen. Lørdag står både Robyn og Bernhoft for tur. Jeg kan dessverre ikke prioritere konsertbillett denne måneden - blæ. Flere av disse kunne jeg egentlig tenkt meg å få oppleve, men men. God natt ønskes fra et søvnig fotballhjerte.

Ingen kommentarer: