torsdag 7. juli 2011

Tur til Molde

Mamsen og jeg har lenge snakket om å dra en tur til Molde for å shoppe litt - og idag ble dagen. Og for en dag!

Jeg gikk rundt som et barn i godteributikken i flere av butikkene vi var innom. Der det var flest fristelser var hos en koselig dame som drev butikken Caramel. Dette er en interiørbutikk med en del varer som kun føres i denne butikken - og her kan en finne både interiør, klær og tilbehør. Jeg synes det er en fryd å handle i slike butikker fordi betjeningen yter ofte det lille ekstra og er oppriktig hyggelige og imøtekomne.
De skjønne skålene er håndlaget av en bedrift for yrkeshemmede som heter Tremek AS.

Vel hjemme fra en fin dag i Molde ventet også en pakke fra Ellos.
Derfra hadde jeg bestilt to hyller og en lampe. Dvs jeg har "mye" å gjøre i morgen. Da skal alle nye varer plasseres og organiseres.
Men  skal jeg slappe av!

Ingen kommentarer: